sen kvällsbloggning


nu har jag skickat renässansportfolion till daniel. ingen återvändo. känns skönt. nu är bara det jobbiga kvar, att få omdömen om det man skrivit. gillar det inte alls. trots att jag ibland kan älska att skriva, så hatar jag oftast när någon ska läsa det. jag vet inte varför. kanske skäms jag?

jag vill vara trött, men är inte speciellt trött egentligen. kanske sitter jag kvar uppe åtminstone en kvart till för att skicka ett sött litet sms till jenny som fyller 18. däremot skriker kroppen efter stretchning. gosh, jag måste bli bättre på det! imorgon är det träning igen x 2 och i helgen är det sm, det gäller att vara allert i benen. för fan vad jag ska ta ut allt jag har på tumba i första matchen. det gäller bara att ha huvudet på rätta saker så ska dom få se på faa-aan!




Kommentarer
Postat av: salina

lycka till :)

2010-01-22 @ 09:23:54
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0