steg 5 borta


en helg med mycket känslor. bra och dåliga.

vi fick iaf se oss besegrade idag. men jävlar vilken insats vi har gjort då tjejer! ingen trodde på oss. tränat i stort sett två dagar tillsammans, hela laget, och så går vi in och bara spelar jävel! vinsten mot Tumba kan vara en av dom skönaste ever just nu. SÅ JÄVLA SKÖNT att förnedra dom. och det bästa var ju att vi inte bara hade tur, vi hade dom ju verkligen hela jävla matchen. och de andra matcherna då. så jävla surt att vi inte vann mot Kropps och Irsta. även där var vi med hela matcherna med tappade typ sista 5-10 minutrarna. såna förluster är fan pissiga när de är så viktiga. men är fan stolt över er alla tjejer! för att inte glömma Sävehofmatchen: ett av Sveriges bästa lag stod på andra sidan av planen. Ett lag jag aldrig har spöat. Matchen drar igång och en av våra nyckelspelare gör illa sig, får en smäll i huvudet och börjar blöda. hoppas du mår bra jossan! där var jag rädd att matchen försvann för oss. men icke. vi stod upp och fortsatte spela, och som vi gjorde det då! lika med dom i halvtid, och dom var nog riktigt stressade. tyvärr kunde vi inte hålla det hela andra, så vi förlorade med sju bollar till slut... 

men jävlar vad vi har gjort bra ifrån oss den här helgen tjejer! dom jag sagt tidigare, man ska fan inte underskatta Skånela!



som sagt, blandade känslor har det varit. och nu är jag väl mest trött och lite nere över en viss grej.
ramona, jag älskar dig. mer än så säger jag inte just nu, det säger det mesta.

nu ska jag fan lägga mig i soffan och kolla film. She's the man som jag sett hur många gånger som helst och som ALDRIG blir tråkig. eller Step Up 2 som jag aldrig sett förut? Hmm... tål att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: ramona

and i love you!!!

2010-01-27 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0