varför kunde jag inte bara vara tyst?? jag förstör ju för mig själv och jag blir fucking maaaad!!!!



Dvärgen är utläst, skönt. Efter denna bok kan jag meddela att jag hatar allt som är mindre än en meter.. jisses vilken värdelös bok. och imorgon ska man prata om det. det är nästan så att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. för det kommer ju gå sååå bra, eller vad sägs?
Fribiljetterna borta, inte skönt. Hur dum får man vara att tappa bort en bunt fribiljetter?? Hur ska nu mina vänner vilja komma på mina matcher? buhuuuuu.. dyr i drift, det är precis vad jag är.

redan tisdag, och även denna dag har gått fort. spanskan imorse var ju riktigt rolig. trots att nadja och hennes kompis bytte plats med felicia och frida. så nu satt frida och felicia bakom oss, men jag accepterade detta och till slut kändes det inte lika konstigt längre. livet rullade på som vanligt med andra ord. anna och jag gick varandra på nerverna som vanligt, men på ett kul sätt. som alla blir irriterade på. skönt. hihi.

på svengelskan så visade Daniel återigen upp sitt desperata behov av nikotin i form av humörsvängningar, ögon stora som jordglober som stirrar ut en och allmänt hjärnbrist (och ja, jag menar hans hjärna. han verkar helt tom i bollen. härlig människa det där) medans stora delar av min vänskapskrets ägnade sig åt naturkunskapsplugg den timmen fick jag lite läst i dvärgen iaf. eller läst och läst.. jag läste väl sidorna men är ganska säker på att det enda som rörde sig i mitt huvud var Maddes ständiga: syreblabla.. vattedipol.. men det var ganska intressant. typ ;) skönt.

om en timme är det samling för match. det blir middag på Pegons Bodega och sen taggtagg. för idag ska GT Söder fan sättas dit! avkast 19.00 i Borgen, BE THERE OR DIE! sitter just nu och har hööööög muusik i högtalarna, som vanligt innan match. just nu: Bad Romance- Lady Gaga. OoooOooOOohhoOOh caught in a baaad rooomaanceee (känn min grymma stämma dudes)

sist men inte minst:


bästa viktor östlund fyller ju hela 18 barre idaaaaaag! :D
grattis min kära vän. grattis grattis grattis!

Kommentarer
Postat av: julia

Hahhah även fast du blev störd av maddo såg det ut som du var ganska inne i boken ;)

snälla don't kill me för jag inte kommer :(:((

2010-01-19 @ 16:08:43
Postat av: Anna

haha jag älskar att vi går varandra på nerverna och jag älskar att vi alltid stör alla andra :-D

2010-01-19 @ 16:12:19
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0