en onsdag


igårkväll blev det hårdträning. iallafall om man kan jämföra med vad jag har gjort de senaste två veckorna.
jag sprang till hallen. (inget att rekommendera i stekande sooool) att jag sprang är nästan ett starkt ord, snarare luffsade skulle passa bättre haha. anyway, när jag äntligen kom fram blev det en gympass. ganska hårt körde vi måste jag säga, iallafall med bänkpressen. och ja tack, det känns idag... men jävlar va skönt det var att komma hem och sätta sig i soffan och kolla på morden i midsomer och känna den här välkända utmattade känslan som gör att man knappt orkar hålla ögonen öppna. det är då man förstår varför man tränar hihi.

idag har jag åkt runt lite, till sigtuna bland annat. stannade och fikade med paps, bror och kusin. sen blidde det en sväng i poolen innan jag åkte och klippte mig. jag blev missnöjd, som jag alltid blir första dagarna, men det blir nog bättre. dock blev det samma frisyr som alltid.. är lite trött på det faktiskt, men har inte kommit på något annat att göra. när jag klev ut från salongen så insåg jag att jag vill permanenta mig. vilket jag nog ska prova göra i höst kanske när jag fått lite längre hår. spännande.

 

nu ska jag snart åka och hämta bästaste frutte så ska vi på infomöte om helgen, i hallen.

see yaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0