.

i måndags hade vi en härlig middag med the big gang. 12 pers samlade hos jullan, och det blev myspys. middag (som dock tog ett tag att fixa) och sen bara härligt hela kvällen. jag gillar dessa människor starkt och jag är glad att de finns i mitt liv. trots detta så vill jag be om ursäkt för hur jag betett mig, instabil som få har jag blivit. hade jag kunnat hade jag spolat tillbaka tiden till den 7 september 2009, och bara låtit allt vara som det var då. det är lätt att vara efterklok, jävligt lätt. jag inser först i efterhand vad som är fel och rätt. dessutom har jag bestämt att jag ska sluta anklaga mig själv. jag ska börja med det... om några dagar.

 

idag har varit en jävligt lame dag. det började med en promenad på morgonen och efter det blev det soffan framför vänner hela förmiddagen. när paps kom hem så åkte vi upp och köpte poolstuff, för vattnet är inte vackert just nu.. nono. sen blev det gym med frasse och lollo. sen tog vi en tripp upp till hallen för att se norska landslaget en sista gång. nice utsikt. nu funderar jag starkt på att gå ut och springa. får se hur svaret blir till det. tro det eller ej så längtar jag faktiskt till du kommer hem. var är du? tror att det här med mobiltelefon inte verkar vara din grej. bad timing kan jag lova. kom hem bara!

 

jag saknar min bror dessutom. båtluff i grekland, fuck you!
hoppas ni har det bra där borta, men förvänta dig ingen födelsedagspresent... HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0