free fallin



sommartider hej hej sommartider!

ja det kan man verkligen kalla det. dagar som denna (som det varit typ... hela tiden) är jag glad att jag inte har ett jobb som tvingar mig att vara inne. nej, sista sommarlovet för min del och det är då man ska njuta!

 

dock är jag tvungen att käka penicillin i tio dagar framöver. antar att det inte blir någon träning för min del heller, jag som äntligen börjar komma igång. jaja, jag får ta igen det. någon gång. hoppas bara inte det är nåt pisspenicillin som gör att jag inte får vara i solen, eller inte dricka gott. hihi bus.

 

nu ska jag ta mig till sollentuna och fixa pass. första gången jag sminkar mig på evigheter, mja.. ingen större skillnad tihi. ikväll skulle det ha blivit träning, men får se hur det blir med den saken. jag ska iaf till mitt andra hem och träffa tjejerna + soundchecka och lite annat skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0