planera är inte min grej


jag skulle kunna sitta framför datorn med musiken dånade i högtalarna hela dagen. inte göra någonting, bara njuta. okej, kanske gå upp och dansa loss då och då. för så är det, när det kommer musik så är det inte ofta jag kan sitta still. och det är ju bara en mycket trevlig egenskap tycker jag!

solen börjar titta fram, så trevligt, det var ett tag sen man såg den. skulle vilja lägga mig ute och sola, för min bruna hy börjar försvinna. men det är ganska mycket jag ska hinna med idag. eller mycket och mycket, jag måste träna och handla mat. och mellan allt detta måste jag ju hinna ta det lugnt också... haha. det är jobbigt att vara ledig!

anyway.. min planering ser ut att flytta träningen till ikväll, men då kan jag inte käka pannkakor med mormor och arne. it's a tricky one..


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Åååh den där bilden tittade jag också på här om dagen! hihi

2010-07-27 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0