vem är du, vem är jag? levande charaaadeer...


träningen idag gick mycket bättre. visserligen var det tungt som fan, men jag kom igenom det iallafall. jag körde både långa och korta intervaller. jag höll på att somna när jag satt hos mormor och arne efteråt. that's the spirit. det har blivit en heel deel umgänge med mormor och arne idag. och ja, det må vara annorlunda. men jag menar, senast jag såg mig själv i spegeln så var jag ganska annorlunda jag med. så ömsesidigt är väl det? dock är det lite påfrestande när jag sitter och smsar och mormor ska berätta historier. det är intressant mormor och jag lyssnar gärna, men när motparten sitter och klickar på en mobil eller verkar angelägen på annat håll - då är det smart att vara tyst. hihi. nä men för övrigt gillar jag dig ändå. något konstigt hände också, det började regna från klarblå himmel och vi satt som två fån och stirrade upp i luften. dra mig baklänges vad världen kan freaka till sig ibland! jag hann dessutom skämma ut mig när jag visade mormor plantor vid vägen som jag trodde var jordgubbsplantor. men oj vad fel jag hade! och än en gång fick jag visa att jag kanske inte har gått i mammas och jennys fotspår när det gäller kunskapen om... sånt. men vad gör det om hundra år?

jag har dessutom diskuterat en del med mor min genom telefonen. vad diskussionen egentligen var bra för vet jag inte. det blir iallafall inte lofsdalen i helgen (sadface, me want my dreamland), men vad gör det när jag ska spendera den mestadels med bästa malin iallafall. vi kör en liten nostalgitripp (och roadtrip på samma gång) till underbart mysiga kolmården. vi får hoppas på bra väder och att lejonen inte äter upp malin! för övrigt... GIRLPOWER!

så vad har jag gjort ikväll då? tja... det blev en middag med mormor och arne dä det serverades pannkakor och nygjord krusbärssylt. yum. sen blev det som sagt en hel del prat och faktiskt en liten promenix i solskenet. efter det drog jag mig inåt till mig och damp ner i soffan dirr. det blev ett parti vänner och snart är även säsong 8 slut... för femtioelfte gången. hur fan kan det vara roligt fortfarande? jag vet inte, men det ÄR det! nu tänkte jag mig att en sängfösare skulle sitta helt okej.... NEJ ingen sprit till lilla mig, men bums i säng blir det. hade dock tänkt ha ögonen öppna för lite new moon i mörkret.


Kommentarer
Postat av: madeleine

Du är skön du Jessica! :D hihi

<3

2010-07-29 @ 00:04:21
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0