idag är det fredag


sitter just nu och kollar på när anna färgar malins hår till blont. spännande. för tillfället är malins hår skönt jävla oranget. kanske en färg man borde satsa på?

ikväll blir det som ni kanske förstått en tjejkväll. mams och paps kom hem idag, så de får stå för middagen. sen har vi köpt massa gott och hyrt film, så vi får se vad kvällen bjuder på! mysigt ska det bli iallafall. imorgon tar jag och malin som sagt en tripp till Kolmården. ska faktiskt bli riktigt jävla kul! att träffa alla söta, coola och fina djur. kanske ta en sväng i safarit om man vågar det. hihi.

yesterday
det var en mycket trevligt dag på alla sätt. till en början blev det lunch med mormor och arne på Farbror Blå. lite annorlunda maträtt måste jag säga, men det var mysigt att få komma iväg med dom lite. trots att de kanske inte tror att jag tyckte det med tanke på hur irriterad jag verkade. men det var mest alla andra jävla bilister som inte tog hänsyn osv osv. efter lunchen blev det som ni vet en lässtund i soffan innan jag drog mig till hallen i spöfuckingregnet. där blev det gym och lite kastande. jag tog det väldigt lugnt i gymmet och gjorde inte mycket. den enda jag gjorde "på riktigt" var bänkpress, och jag tog mer än jag nånsin gjort. glad tjej. jag tror faktiskt alla lyckades bra idag. frasse brassade på rejält och anna lärde sig en ny teknik och även hon tog mer än hon nånsin gjort tror jag! bra tjejer! efter det glädjebeskedet så var det dags att kasta lite boll. idag hade Anna med sig sin kamera så vi hade roligt och tog lite bilder dessutom. kuliga timmar i hallen helt enkelt!


har inte fått alla koola bilder från KoolaAnna ännu.

på kvällen tog vi mormors racerbil till Kista för att se på bio. vi träffade på både en och en annan märstabo som vi hälsade på (läs: gömde oss för). när vi gått ner ungefär 15 kg av allt skratt så var det dags för Beck - Levande Begravd. en superbra jävla film! dock var den väldigt läskig dessutom vilket inte vara så roligt när jag skulle åka hem ensam i mörkret. efter ett samtal med john banan (som jag trodde skulle lugna ner mig) var jag räddare än när jag kom hem. till slut somnade jag och vaknade inte förrän bror min skickade sms på morgonen. aa juste, Grattis brorsan!

så tack för igår bästa anna och ser fram emot en trevlig kväll och en superbra morgondag loviemalin!


love you guys ... soooo much!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

HAHAHAHA gillar ALLT som stod i det här inlägget osv osv! :D Love you guys!

2010-07-30 @ 22:10:48
Postat av: Malin

Puss!! på er <3

2010-08-01 @ 00:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0