biomys i regnet


last song.
jag brukar inte gråta till filmer. åtminstone brukar jag vara bra på att hålla tillbaka det. idag gick det inte. en film med så många känslor. det var sjukt. och ja, jag grät och grät. jag brydde mig inte ens om att torka bort tårarna, för det var lönlöst. så mycket jag gillade med den filmen, så mycket var så fint och bra. det är i filmer man drömmer sig bort, eller tänker tillbaka. en underbar film, ett måste att se, så värd att titta på! tro mig.

det är ganska skoj att gå runt i stan och se allt folk. en brat här, en pensionär där. en gravid kvinna här, en galen student där. en liten tjej som sjunger avril lavigne i biokön här, några fotbollsfån där. och mitt i allt strosar jag och min blonda vän runt, i ett hav av randoms. undra egentligen vilken inverkan man har, och vad folk tycker och tänker på en när man går där. det kan faktiskt slå mig ibland, inte sant? ;)

 

nu sitter jag iallafall och har kurat upp mig i soffan, med mitt duntäcke och myskläder. ikväll blir det bara en kväll hemma. med en stor fet grillmiddag (som jag inte kan bärga mig till), fredagsmys och lite smågodis.

 

säger grattis till min syster som tar sin examen idag!
och även till Gurra bla som tar studenten. congratz!


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

HAHAHAHAH JAG DÖR!! Hon var ju så jävla sköööön! :D

2010-06-11 @ 21:24:52
Postat av: madds

aa Filmen är verkligen värd att se! heelt galet vilken bra film! =)

Haaha älskar att sitta på en bänk rakt upp o ner och bara GLOOO på folket! :D

2010-06-12 @ 01:24:01
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0