livet känns härligt


klockan är fem i tio och jag har hunnit med förjävla mycket! pappsen väckte mig redan vid tjugo i sju, och då blev det en tripp med brorsans bil för att hämta pappa som lämnade in sin bil. efter det gick jag ut och gick en timme innan jag sen skjutsade syrran till jobbet. nu är jag hemma. har hunnit ätit frukost, duschat och rakat benen (läs: skurit mig lite på rakhyveln).

nu blir det snart till att gå ut i solen och bara schteka innan seriefiguren kommer hit en sväng. jag inser att jag höll på att skriva ett grymt inlägg om min helg, men glömde att posta det i söndags. så därför tänker jag bara sammafatta det med att jag hade en BRA JÄVLA HELG, som kevin skulle ha sagt! och nu har en ny vecka börjat. underbart väder, handbollsträning idag, vänner och midsommar i helgen. apropå midsommar så failade de ursprungliga planerna, men jag tar nog en tripp ut med segelbåten med några fina vänner istället. det blir nog supermys!


och snart blir det Öland med hela skaran dessutom.

 


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

GILLA GILLA GILLA JÄTTEMYCKET!!!!!!!!

2010-06-22 @ 12:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0