träna?


har precis tittat på greys anatomy. jag höll andan i stort sätt hela avsnittet. kan knappt bärga mig tills nästa onsdag. får inte missa. för övrigt har jag haft träning. mördarjobbigt. just precis ALLT kändes jobbigt idag. fan. hur dålig måste man känna sig innan det vänder och man får lite positiv energi?

imorgon kommer iallafall viktor, anna och denise och hälsar på en stackars trött artonåring. på kvällen blir det träning och 365-dagars (jag är så slut i huvudet att jag hann posta ett inlägg där jag skrivit 352-dagars, helt utan känsla av det var fel. dags att sova?) vid Rosersbergs slott. jag gillar absolut inte val av dag. men what to do? tjejen från knivsta går inte att rubba!


ser inte fram emot denna bruds bruna hy när hon kommer tillbaka från Turkey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0