trasig


igårkväll. supermysig familjemiddag på kött,kök & bar i Uppsala. Allt var bara grymt! sällskapet, maten, efterrätten (chokladcheesecake - to die for!). vi kom hem runt halv nio, och jag hade planerat att dra till KC. men när Mollan hörde av sig kände jag bara "nej, ta mig till soffan". så det fick bli en lugn kväll. var astrött så jag somnade i soffan framför en prinsessas dagbok. dock var jag inte bitter över det, förrän idag då peter berättade hur kul de hade haft på corner. kanske ångrade jag mig lite då. men det kommer fler gånger!

nu tänkte jag gå ut och gå en sväng. istället för att "luffsa" i 40 minuter, känns det mer värt att ta en lååång promenix. sen blir det att kolla lite handboll med frasse. hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0