vad har jag hållit hus?

Fredag: STUDENT 2010 PÅ ARLANDAGYMNASIET!





jisses, what a day, evening, night. jag hoppas verkligen alla studenter är nöjda med sina dagar för det är iallafall jag. vi hann med fem mottagningar, hade väldigt roligt och vissa av oss avslutade våran kväll på KC. Debut var det för mig och det var förjävla roligt. tack alla som gjorde dagen skön!

Lördag: chilldag och bio
det blev en lugn dag. tog en sväng till jullan och snackade lite skit, vilket alltid uppskattas. sen spenderade jag mest dagen i sängen/soffan. senare på kvällen tog jag och john min (mammas) brumbrum-bil och tog en sväng till Kista för att titta på Robin Hood. jag var lite för trött för att se en så lång film, men annars var den bra. och trevligt sällskap gör ju inte saken så mycket sämre. efter det bestämde vi oss för att våldgästa stackars lilla annapanna som var ensam hemma. vi åt henne ur huset medans hon satt och halvsov vid matbordet. en lyckad kväll helt enkelt! till sist åkte vi hem och såg slutet på eurovision innan vi somnade.

Söndag: Födelsedag, morsdag och kvällsmys i Sigtuna
frukost ute i solen, kan det bli bättre? sjukt skönt att sommaren börjar komma iallafall. jag skjutsade john till tåget innan vi gick till Helene som fyllde år. Där bjöds det på massor med god mat och rabarberpaj. gudomligt. en trevlig släktträff, trots att man var stressad över det ena och det andra skolarbetet. efter Helenes lilla bjudning skjutsade jag mams och paps till farmor och var där en stund. jag verkade säkert som värsta bitterf... men som sagt hade jag inte alls tid att sitta där och småprata. när vi kom hem blev det fix och trix med vårt lilla arbete som skulle vara inne dagen efter. usch, inte min grej. jag kom på att jag har fan ett år kvar i skolan, och kommer jag fortsätta såhär som jag gjort de senaste månaderna kommer jag bli underkänd i hälften av ämnena. skärpning jessica!
kvällen blev iallafall grym. en superrolig middag med hela familjen + sofia. (eller hon kanske räknas till familjen? anyway..) vi skrattade mer än vad vi åt skulle jag tro. efter maten blev det en kvällstripp med bilen. runt i märsta för att hämta lite folk, sen vidare till rosersberg för att hämta lite mer folk och till sist till Sigtuna där vi gjorde stan. fråga oss inte vad vi gjorde, men roligt som fan hade vi och fina bilder blev det. vad resultatet blir får ni se inom en snar framtid, dock inte riktigt än då det fortfarande är en liten hemlis.




tack julia, frida, anna och madde för en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

taaaaaaaaack själv för dessa uuunderdunderbara dagar!!! RUUUUMMMPPPPPAPAAAAAAAAAAH!

2010-06-01 @ 09:33:04
Postat av: julia

TACK SJÄLV! <3

2010-06-01 @ 23:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0