15 juni 1985....


frukosten bestod av Fröjdmackor med oooost. och nu åt jag grym korvstroganoff med ris, från ICA. och på det lite jordgubbssaft. nu tänker ungefär 99 % av er att "som om jag bryr mig vad hon äter om dagarna?!". självklart gör ni inte det! men jag tycker att det var lite roligt, och väldigt internt. det ger flashbacks till veckan i E-tuna. det sköna är dock att slippa panikkänslan att behöva gå ut och övningsköra med Creep-Thomas!

apropå bilar och övningskörning och shit, har man ju köpt sig en liten skön bil. okej, jag kommer väl få en hel del hjälp med betalningen. men lite tänker jag faktiskt hjälpa till, med de små slantarna jag har på kontot. det är en gammal goding, som är förjävla GUL. därför kommer jag bli headmaster av leken "GULBIL", och ni andra kommer få blåmärken så det bara skriker om det så fort jag åker förbi. shoho!

anyway.. dagen till ära så vill jag gratulera världens bästa föräldrar på deras Silverbröllopsdag. Grattis bästa!


de kommer döda mig för den här bilden,
men jag hittade faktiskt ingen annan. hihi...

love you guys!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

grattis till fru och herr karlsson! och CAREFACE på din mat idag!!! <3

2010-06-15 @ 17:27:27
Postat av: julia

jag bryr mig om maten så Anna du kan ju bara va tyst!!!! de är så eskilstuna :D:D

2010-06-18 @ 10:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0