tiisdagkväll live from slåsta


ännu en tisdag har jag tagit mig igenom. tiden går äckligt fort ibland alltså.
jag ligger iallafall i min säng och huttrar och är trött. träningen var seg, (=ingen tränare) men vi skötte oss bara bra ändå tycker jag! dock mår jag så dåligt i mina ben just nu. och jag förståååår att folk blir trötta på mig när jag springer runt och gnäller. men jävlar du, det är illa när jag bara vill lägga mig ner och gråta och ropa efter mamsen.

nu är det iallafall livesändning från min säng. gud så skönt det är. förhoppningsvis blir det en tidig kväll, och jag kan somna dessutom. imorgon blir det väl att klockan ringer som vanligt och jag tar min promenix. lite senare kommer annsen och jullan och myser (läs: schteker).


ibland saknar jag dig så jävla mycket, att det är jobbigt.
det hugger i min mage när jag tänker på hur bra det var förut.
jag hittade en vän i dig som jag inte trodde jag skulle hitta igen.
jenny holm, jag saknar allt med dig.
jag saknar alla äventyr.
jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0