superjävlabra helg


man ska skriva blogg när man mår riktigt jävla bra. vilket jag har gjort hela dagen lång. jag har känt lycka. lycka för att ha tillbringat en grym midsommar på en härlig båt med superbra tjejer. för att jag i fredagskväll fick ett samtal som gjorde mig gladare än på länge, och jag kände en skön känsla av längtan. jag kände dessutom lycka för att komma hem och umgås med min familj. för att ha en superbra dag i Uppsala med bästa mamma & syster. och kan det bli sämre när man får ta nya gula faran (som för övrig är skitsvår att köra) och köra med frihet till jullanbullan och ha det lite söndagsmys.

allt sånt här ska man med glädje berätta om när man känner just den här lyckan. men sen när någonting hände och man får tillbaka den här failade känslan. då känns det inte lika skönt att skriva allt detta med inlevelse till 100 %. och därför slutar jag denna söndagsångestdagen med bitterhet. och en dröm, en längtan om ett förflutet, en framtid. ett nytt jävla liv. utan dessa tankar, utan denna frustration. en plats där jag helt ärligt kan säga "jag bryr mig inte längre."

tills dess får ni stå ut med mig.
så som jag är.


Kommentarer
Postat av: julia

Du är söt ju! :)

2010-06-28 @ 09:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0