vart tog sommarn vägen?


"det finns ett liv även utanför den där hallen"

ibland säger du visa saker bror min. men även du har varit i min sits, och du vet precis hur det är. dock ska jag njuta utav bara fan de där elva dagarna jag är i frankrike med käraste madde. fast jag får nog dra med dig ut på en löprunda eller två gums! ;) för annars är jag nog rätt stekt.

idag var det lite tårfyllt i vikingahallen. sötaste tjejerna i fantastic four tog farväl av elin. hon ska till the big Paris en månad för att söka sig till the big thing. du är cool tjejen, jag beundrar dig ska du veta! anyway, frasse tänkte tillbaka och berättade hur det var när nattis och lee drog iväg förra veckan och ska vara borta i två månader. det var tydligen helhemskt. då kan jag smått bara tänka mig hur förjävligt det kommer bli om ungefär en och en halv månad. julia åk inte! typ ett helt jävla år. hur ska det gå? det har jag frågat mig själv nu ända sen jag fick reda på det. och jag tänker fortsätta tills dagen är inne och jag får känna på det. men jag är superglad för din skull, det ska du veta bruden! önskar bara inte att du skulle vara så jävla saknad, haha!

och förresten...

KOM HEM NU TJEJER, FÖR FAN!

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Du behöver inte dra med mig ut, jag springer där nästan varje dag så de blir nog jag som får dra med dig ut:D



Åhhh Julia.....kommer sakna den tjejen något enormt. Kan inte förstå att hon ska åka bort från oss alla ett helt år....

2010-06-13 @ 20:26:58
Postat av: jessan

va? men lägg av.. varje dag?!

2010-06-13 @ 20:56:13
Postat av: madde

Aa det är många ledsna miner här just nu /:

Men det går nog över, haha...

Aa tänka sig lilla Julia :/

2010-06-13 @ 21:01:28
URL: http://madds.soclog.com
Postat av: Madde

Ja typ varje dag:P men ja kan gå upp tidigare när du sover så kan ja träna, eller så drar jag med dig ut någon gång:D

2010-06-14 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0