bra helg


helt ledig helg. det var inte igår kan jag meddela! dock var det lite tråkigt, och det känns som jag inte riktigt tränat på evigheter. träningen i fredags gills knappt.. dock blev jag ytterst trött på min rygg som hindrade mig från att spela match igårkväll. kanske den sista med er, jag vet fan inte..

jag började iaf helgen med en myskväll med min syster. vi köpte hem sallad och kollade på let's dance. vi var allmänt flummiga som enbart vi kan vara ibland. dessutom fick vi efterlängtat besök av bror och hans fruntimmer. lyckat kväll, dock slockade jag väldigt tidigt..

igårförmiddag drog jag till kista men jenny och denise. de var bra smakråd, jag köpte lite kläder, vi käkade gott, flummade och hade roligt. det var helt klart en supernice dag med brudsen. när vi kom till märsta åkte vi direkt hem till mig för att de skulle bestämma kläder jag skulle ha på mig senare på kvällen. efter det åkte vi och handlade och sen blev det znabbfix hos jenny.

hos anna var partyt i full gång. hihi nää men de tre andra brudarna var redan där iaf. vi började att laga mat och det blev en muy nice middag. helstekt fläskfilé, hassebackspotatis, bea-sås och gudomlig sallad. vuxenpoäng till oss? det blev sen mys framför teven. allsång med i låtarna på melodifestivalen, massa godis och chips och till slut hysteri framför omröstningen.

när vi hämtat oss även denna gång från melodifestivalen var det dags för sällskapsspel. kan man ha roligare? skulle inte tro det. hela kvällen var guld värd. mina tjejer är guld värda!
sen blev det en mysig natt med tjejerna som jag började dagen med. tack för yesterday babes!



just den här dagen har varit lite... random. åkte hem ganska tidigt från jenny för att plugga. och det har jag gjort också. i stor sätt hela dagen. det blev en sväng i borgen också, men bestämde mig för att åka hem och ta det lugnt istället. jag har världens bästa tjejer, det kan jag säga helt klart! att vara med er gör mig så väldigt glad, och det är svårt att vara ledsen i ert sällskap. sen kommer jag hem och är en helt annan person. förmodligen var jag trött idag, väldigt trött. men vad mer? känner mig stressad inför allt som har med skolan att göra. saknar madde så väldigt mycket. tiden går så himla fort, vart tar den vägen? snart står jag här, 18 år jag med. men vad väntar då? allt kommer förändras, det är jag så rädd för. inte just att bli 18, utan allt det som händer efter det datumet.
största anledningen till all denna ängslan är väl förmodligen tankarna på det förflutna. kanske på framtiden också, men mest det förflutna. tankarna som rör sig i mitt huvud varje dag, som jag inte kan få bort hur mycket jag än vill. det är just det, att jag går och väntar fortfarande. förmodligen väntar på att jag ska vakna upp ur drömmen.



som sagt har jag världens bästa tjejer. no matter what så är dom alltid det.
hur ledsen jag än är, hur glad jag än är, hur freakad jag än är så är de oftast där och vill dela det med mig.
hur ångestfylld jag än är så försvinner det oftast när jag stiger in i ett rum med dom.

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Fantastisk kväll och du är en fantastisk människa!!! :) <3

2010-03-14 @ 20:48:14
Postat av: julia

Vad glad jag blev att läsa det där! du är så sööt och skriver så bra och det gillar jag. Ha inte ångest, jag vet att du vill fylla 18. Kööörkort, hallå :D

2010-03-14 @ 21:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0