gårdagen


what a night!

gårdagen spenderades hemma hos frida. först gjorde vi Willy's. det blidde massor av mat. när vi kom hem chillade vi lite. jag satt mig och pluggade och sen blev det filmtittande. bröllopsduellen blev det. skön film. efter filmen var vi så taggade på att fixa oss att vi tillochmed glömde bort att titta på davids match på teve.

visst är det kul att klä upp sig ibland? jag gillar det. och denise är ju såå duktig på att styla. dock fick hon inte göra som hon ville med mitt hår. kräsen är bara förnamnet. vi blev jättefina allihopa och god middag gjorde vi. trots att vi typ åt på ... fem minuter? jag gjorde iaf potatisgratäng och denise gjorde sallad och lövbiffsrullader. vuxenpoäng ännu en gång.

kvällen orkar jag inte kommentera så mycket, mer än att den var klockers! jag tycker vi skiter i slutet. det blir alltid så att om det har slutat failat så känns det som att allt var dåligt. men så var det ju inte, vi hade jätteroligt! pinsamma vuxna finns det för mycket av. jag hade kul, mina vänner hade kul - det var en GRYM kväll!



Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

KVÄLLEN VAR GRYYYYYYM!

2010-03-28 @ 15:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0