härliga tider


måste erkänna att jag har failat. gottis-löftet den här veckan har failat.
och det är inte bra. men bättre lycka nästa vecka får det bli :)

jag tänkte summera jullans födelsedag från mitt perspektiv.
morgonen började med en låsning i ryggen efter en brutal tandborstning. en låsning som inte ens Mats "the monster" Månsson kunde fixa. så därför begav jag mig till Emanuel the sötfrilla nere på Lelles mottagning. givetvis kunde jag bara tänka på min just för tillfället för lilla bh när jag låg där på knäckarbänken. det gick iallafall ganska bra, och jag åkte upp till skolan igen. jag hade lämnat födelsedagsbarnet kvar som ensam tjej i klassrummet efter en trevlig pannkakslunch. jag kom därför tillbaka som en räddare i nöden, trots att jag tror att hon säkerligen hade klarat det utan mig ganska bra ändå :) det blev en relativt kort dag skolmässigt och tack vare ryggen missade jag två träningar!! morgonträningen verkade dessutom jätterolig och det var väldigt synd.

efter eftermiddagsträningen åkte jag och mina homies hem till jullanbullan och åt henne ur huset. eller ja.. hon fick ju presenter så det jämnade ut sig. vi fick jättegod middag och jääättegooda tårtor. jag skulle egentligen tagit tio i sju bussen upp till hallen för att träna småtjejerna men jesus vi hade så roligt så jag "missade bussen". det kom och gick ganska mycket folk, och jullan var glaaaad. jag blev kvar ända till lite efter tio på kvällen, och det ångrar jag inte ens sekund. som sagt, vi hade roligt och vi åt massor. jullans födelsedagsfirande blev lyckat tror jag, och hoppas jag!!

när jag kom hem så började jag med panikplugget inför engelskaprovet vi hade idag. tacka gud för glosboken.se säger jag bara! jag satt väl till ett-halv 2 innan jag slumrade till i min säng.


idag blev det att umgås med söten Linda i skolan. maddsen och mollan var sicko. så det var vi, mattie och desiree i skolan idag. torsdagar kommer bli galet jobbiga.. tre timmar i sträck med kära daniel. jesus.
ingen träning blir det idag heller. jesus asså! har inte tränat varken idag eller igår + att jag ätit en jävla massa + att ryggen och jag tänker inte lika. känner mig inte i mitt livs form just nu. det ska det bli ändring på snart.

dessutom blev jag pikad för min längd väldigt mycket idag. friends exposed at facebook kan ju vara himla kul ibland; "who is the shortest person you know?" av anna - well, självklart MIG valde hon ju..
citat by razmuuuzzz riiindstaalin;
"jessica, kan du ställa dig upp?
... oj det gjorde du visst redan"


vad ska man säga lixom?
haha

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

HAHAHAHHAHAHAHAHA fyfan vilken skön kommentar av Rasmus, hahahahahahah! Jag dööööööör! :P

2010-03-11 @ 17:19:39
Postat av: maddelito

Hahah fan vad jag skrattade av det där nere,! :D Lillen, hahaha

Nej men jag tycker faktiskt inte att du är jätte kort, "naat" hihi<3

2010-03-11 @ 19:24:27
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: julia

hehe jessica vad du är söt! Är så glad för att du var hos mig så länge, det var verkligen super roligt. Du är roooolig! tack för presenten, toppen!



och raaasmus... vad ska man säga :p skön kille!

2010-03-11 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0