humörsvängningar från alla håll idag


veckan har bestått av hets och utbrott. dessutom har det blivit värre för varje gång. imorgon är det fredag. kanske ska jag stanna hemma från skolan? jag menar, imorgon är det fredag. om det blir värre och värre så kommer det förmodligen sluta med KA-OS om det blir nåt imorgon. jisses asså...
terapi? någon?

dessutom har jag klippt av mig håret. en applåd för mig ... NOT
jag tror jag tog över jullans sega humör när hon fick tillbaka lite av sitt pigga.


jag heter jessica och jag har problem med mitt humör

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Hahahah jag bara älskar ditt humör ibland! :P

2010-03-25 @ 17:29:22
Postat av: Anonym

haha, de e lungt Carson! Jag tycker om dig NÄSAN ändå ;D::D:DD:D: <3 he he posssssssss

2010-03-25 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0