kolla in schnyggingen på bilden!


nu har hon lyft. tillsammans med de andra simmarna :( babygirl, kommer sakna dig så mycket! + att jag är sååå avis på att hon kommer se ut som en stekt trimmad gris när hon kommer tillbaka!! vilket är typ om... 15 dagar. gosh va lång tid! ingen maddebus på så lång tid. tänk va desperat man kommer vara efter lite madde-tid när hon kommer hem, haha.

hoppas du får det skitbra där nere. med sooool, baaad och massa träning. bortsett från att ni kommer vara döda om dagarna så kommer ni ju ha det svinroligt! har jag sagt att jag är AVIS! jullan, hur ska detta gå? maddsen kommer ju vara största brownien jämfört med oss två...buhu!
för femtioelfte gången, JAG KOMMER SAKNA DIG BABY! och längtar redan tills du kommer hem ;) tihi.


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack sötaste Jessica. Saknar dig redan! Har precis kommit dit vi ska bo. Allt ser jättebra ut och det är hur varmt som hellt. Lökar som faaaan!! Sjukt hög luftfuktighet här kan jag tala om. Jag sov inget på planet så kommer vara uppe mer än 24 timmar innan jag får sova ikväll. Nu är kl 10.40 här i thailand:D

Ikväll ska vi träna ett lungt pass, det ska bli skönt attsvalka av sig. Hoppas du har det bra i Sverige love you

2010-03-03 @ 04:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0