love you dad


hemma nu, efter "träningen" som bestod av WII-laning. det var rätt soft, dock lackade nog herrarna ur tror jag för att vi beslagtog A-hallen... SYND ;) haha.

måste för övrigt säga att min pappa är världens bästa. så jävla underbar du är! du är värd alla pussar och kramar i väääärldeeen!! det var väldigt nära att jag inte fick komma hem efter träningen. och då erbjöd sig Miranda, sötnosig som hon är, att jag skulle få sova där. mys tänkte jag. men ett, tu, tre så ringde mamma och meddelar att pappa var påväg ner efter plogbilen och hela köret. så nu sitter jag här i mitt eget rum, som mamsen för övrig plockat undan OCH möblerat om (!) medans jag var borta i sigtuna.
och nu ska jag lägga mig och kika lite på vänner, säsong tio närmare bestämt. en låda som jag inte sett på vääldigt läänge. dock tittade jag och bullen aldrig på "the one when joey speaks french" igår. vad hände där lixom?

Kommentarer
Postat av: u

Eller huuuuur va hände där??!! men de va ändå ingen riktig vänner kväll igår eftersom vi båda somna (a) vi såg ju typ max två avsnitt! så vi får ta igen de en annan gång tycker jag :D

2010-03-01 @ 23:55:12
Postat av: julia

förra va från mig :)

2010-03-01 @ 23:55:28
Postat av: jessica

jag förstod det bruden haha ;) och jag håller verkligen med dig! ;)

2010-03-02 @ 09:19:14
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0