lycka

bilder från gårdagen..
skön måndag med mina bästa homiesar. hur mycket gjorde vi på en skala? ja, this is the resultat anyway.

idag är det ännu en ny dag. tisdag för att vara exakt. och det blev en skön start på dagen med flumm på spanskan med både anna och frida. det var länge sen sist, och marcela bad oss vara tysta flera gånger. men caare!

love you

dagen fortsatte med tidig lunch med fullsatt bord. chili con carne bjöds det på, kanske inte riktigt vad jag var sugen på men det slank ner. dock gick lunchen lite för fort, och rätt som det var så satt vi i klassrummet. kallsvettiga och svimfärdiga. jag har nog aldrig varit så nervös inför ett föredrag som jag var idag. en instruktion av något skulle man göra. från mig kom det en liten snabblärning om hur man lindar en stukat fot. jag skakade, var så nervös att jag ville gråta innan, tappade bort mig men var desto mer lättad när det var över. jag måste säga att jag blev väldigt imponerad över min klass. att alla hade gått in för det så mycket som de flesta ändå hade gjort. dessutom var typ varenda jävel där idag. (är inte det liiite typiskt?) men det gick bra, och skönt att det är över. och julia; jag vet inte om det märktes, men jag kunde inte sluta le när du stod där uppe. det var så bra gjort och du var så himla duktig! jag blev lite orolig när du nästan blev likblek efter rasten och verkligen såg ut som du skulle svimma. men sen gick du upp där och körde din grej, och du var så jävla GRYM!

det blev en heldag i skolan till typ tjugo över fyra. då hann man med det mesta... snacka skit med kompisarna, leka lite med datorn, jaga lite sponsorer (julia är den enda som är modig nog haha...), göra denise riktigt arg så hon tappade ännu mer blodsocker, skrattat massa och ja... allt förutom att plugga som jag kanske borde ha gjort haha. när det var dags så åkte jag, denise och jullan ner till brödboden där jag började med en kopp kaffe och denise tog sin sallad. lite senare kom anna och frida och vi köpte då sallad allihopa. det var mums! vi snackade lite om sponsorer och overaller som var meningen, och hade annars allmänt trevligt.

nu sitter jag här hemma i soffan. jag längtar efter cougar town och har det mysigt med föräldrarna. jag är glad och känner mig lycklig på många sätt.

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

HAPPY HAPPY HAPPY!! :)

2010-03-23 @ 20:21:01
Postat av: Madde H

du var grym idag på talet Jessica. Du improviserade sjukt bra om du nu gjorde det för det märktes inte ens. Super gumman!

2010-03-23 @ 21:47:02
URL: http://monpetitami.blogg.se/
Postat av: julia

åhhh jessica jag blir så glad av allt du skriver, de värmer verkligen! du var inte så pjåkig du heller, du va grym och jag är väldigt imponerad och stolt ska du veta!!!! <3 pusss

2010-03-23 @ 23:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0