måndagskväll


det är inte varje dag man får lite kvalitetstid med farsan sin. men ikväll var en sån kväll. vi tog en lång promenad, bara han och jag. det var riktigt trevligt och mysigt med lite far- och dottertid. stort plus var ju dessutom att man fick lite frisk luft och motion. så nu sitter jag här och känner mig snäppet fräschare än innan.

fick dessutom värsta vårkänslorna under promenaden. doften, ljuden, naturen. allt fick mig att tänka på varmare tider. jag säger bara tjejer: masssaaa grillkvällar i sommar, shoho!


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Jag säger bara.... vill inte ha grillkväll med dig så kan du hålla dig borta så åker vi alla andra hem till dig?! :D

2010-03-29 @ 21:32:13
Postat av: jessan

cp....

2010-03-30 @ 07:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0