here I am


kommer ni ihåg mig?

jag är den där freakade bruden som för tillfället är alldeles för korthårig för mitt eget bästa, kanske skulle behöva springa en km eller två och som ibland visar sina gula tänder lite för ofta. ja, hon ja! det är jag.

jag sitter just nu och funderar på mitt galna liv. vad har hänt sen jag sist skrev lite skit här då? ja... alldeles för mycket, så det ska ni inte få veta! idag var det däremot den tredje dagen i rad som jag åkte buss med världens bästa malin. asså shiet, va glad jag blir av den tjejen! speciellt så tidigt tidigt på morgonen. och gud vad jag har saknat dig! på påsklovet min vän, då jävlar! när man kommer till andra bussen så träffar man en väldigt trevlig tant gretaagdaoldie, som jag så frivilligt har velat börja kalla henne. på träningen blev det ju bara bättre. avslappning ENBART! dock förstörde min ipod typ hela grejen... så nästa gång ska jag lägga den ungefär 150 meter från mig så den inte kan störa.

det blev en lunch med simmarna today. jag och maddsen flummade loss totalt - jullan höll sig däremot sofistikerad för ville inte verka för töntig när vi hade fint sällskap. dock läser jag hennes tankar väldigt bra, och vet att hon är lite dum och korkad som mig och Mad. det visade sig på svenskalektionen. för roligt hade vi! ... vänta backa bandet!... !iv edah tgilor röf. . MENTOR: ja, ganska ointressant men vi spenderade den ynka halvtimmen med att ändra internettema på våra kära maclådor... danne tar sitt ansvar som mentor, jag gillar't! nu kan vi fortsätta där vi var, svenskalektionen va? ....*spolar* för roligt hade vi! och nya smeknamn har vi fått; lillen kongo (inte så nytt kanske, Maddsen är ju från Afrika som ni alla vet..) , lillen mongo och lillen bongo! det var roligt för tillfället och jag ler tydligen fortfarande åt det. min trio är fucking bäst!

ingen fysträning idag utan istället match. Sverige-Norge F90-landslaget. skämdes lite över att vara svensk just då, så jag låtsades att jag och frida var av samma släkte.. men men. efteråt tog jag och anna intiativet i egna händer och gymmade ändå. med virre och tobbe. var vi grymma? OM vi var!

dööööuuhh?

imorgon drar jag för övrigt upp till lofsdalen.
kommer hem på måndag.

 


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHHAHA SKÖÖÖÖNT INLÄGG!!! PUSSISS!

2010-03-31 @ 21:18:56
Postat av: julia

hahaha god bless me!

2010-03-31 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0