världens bästa anna lincoln



I just have the best day with anna lincoln.
väntade på henne forever i skolan, sen tog vi en tripp till Brunos där vi stekte satan. sen chilla vi gärnet i världens bästa förort Märsta. vi hängde bla på stationen och lekte sköna, precis som bara vi kan göra. sen tog vi bussen ut till landet och spenderade resterande dag/kväll hos mói. mycket skratt, snack och hets har det blivit. tack för idag baby! annsen åkte hem för en stund sen och jag saknar henne redan... buhu.
men imorrn ses vi igen!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Hahahah en helt sjuuuuk dag! :-D Jag saknar dig jättemycket redan min vän men fan vad vi ska ha minst lika roligt imorgon!!!!! :D TACK TACK TACK FÖR ATTD U ÄR BÄÄÄST! <3

2010-03-26 @ 21:40:01
Postat av: ellen

Jag har en tävling, bli veckans blogg hos mig! Allt du behöver göra är att skriva en kommentar att du är med och så lägger jag ut dig på min blogg. Ni får även rösta på vem ni vill, hur många gånger ni vill. Jag visar den som vann på söndag!



ALLA FÅR SKRIVA ATT DOM VILL VARA MED!

2010-03-26 @ 21:49:02
URL: http://eellenstina.blogg.se/
Postat av: A

fin blogg. :)

följa varandra med bloglovin? :*

2010-03-26 @ 22:12:56
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0