you with the sad eyes...


"the darkness inside you make you feel so small..."
.. ja, kan inte få nog av den underbara låten. true colours, underbar underbarare underbarast.. (vänta, hade jag verkligen MVG i svenska..?) som ni förstår så sitter jag alltså och lyssnar på den. och andra lugna låtar med för den delen. det kan verkligen vara avslappnande ibland.

var iallafall hos jullan i sigtuna över natten. fast kanske ska börja om lite från början...
var i hallen och kollade på annsen och rosers som spelade. anna rockade ass totalt! + att rosers var så överlägsna så när anna inte spelade andra halvlek så blev det genast väldigt sömnigt från min sida på läktaren. dessutom var det försenat pga av ett urhoppat knä på matchen innan. dessvärre fick jag se hela incidenten, och det var inte det roligaste kan jag meddela. stackars lilla tjej, har aldrig hört någon skrika så mycket...

efter matchen åkte jag, jullan av peder och handlade iallafall innan vi kom till sigtuna. där fick jag träffa sötokatterna (iaf två av dem. hörde att mirandis har beslagtagit den tredje, hihi). jag och julia drog på vår "mästerkock-style" och lagade en riktigt god middag måste jag säga. *klapp på axeln till oss*. det blev massvis med härligt tjejsnack och skratt innan vi la oss i soffan för lite vänner-maraton. dock blev inte maratonet så himla långt, för det tog inte lång tid innan båda somnade in the sofa. jisses, en grymt tidig kväll för oss blev det. men careface, vi hade himla myyysiigt ändåå!


krångel blev det när jag skulle hem dock. inga bussar gick, jag missade jennys tatuering + att jag träffade på patriks brorsa.
inte fy skam där inte.. men nu har jag varit hemma en stund iallafall. dock var det inget OTH på teve, som ruinade halva min eftermiddag. men jag klarade mig ändå.



Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag tar hand om lilla söta kitty hihi <3

2010-03-01 @ 18:55:10
Postat av: julia

haha ja miranda vaktar henne, så hon är i säkra händer iaf :)

håller med dig, den låten är underbar, DU ÄR UNDERBAR, kvällen va underbar :) de av skööönt att umågs me diig, tack för det! :D<3

2010-03-01 @ 23:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0