plugga...


vilken underbart härlig dag!
solen har ju skinit praktiskt taget hela dagen, och jisses va glad man blir. jag har suttit ute i solen i stort sätt hela dagen. (faktiskt har jag pluggat samtidigt, pluspoäng). ikväll skulle jag ha suttit hemma med näsan i böcker och datorn och annat, men jag tar mig i kragen och åker till världens bästa frida för att träffa världens bästa tjejer istället. det kan vara riktigt skönt att koppla av en stund och bara umgås och ha roligt. vad jag och jullan gjorde i veckan har jag som sagt sammanfattat rätt kort i inlägget under. det får räcka helt enkelt! tihi.

dock har jag lite panik över det mesta. har 3 prov och 2 redovisningar i veckan, och idag började jag med två av dessa. känns riktigt jobbigt faktiskt. dessutom har jag inte knappt tränat på en vecka, plus ätit en jävla massa mat! (julia, jag känner din suck just nu). Efter att ha hört av tjejerna hur hårt dom tränat, plus att jag sitter här och har ont i halsen gör inte känslan av att börja träna på måndag så himla positiv... samtidigt som jag faktiskt längtar efter det.


tro det eller ej så gick det väldigt bra att plugga ute idag.
och SOM det var värt det!

 


Kommentarer
Postat av: julia

Hahah känner du mig eller? sucken kom..... :p

2010-05-23 @ 09:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0