grattis till alla studenter!

vemodigt som fan.
idag tar 91orna studenten.

jag kommer ihåg hur jag satt hemma hos tim förra året och mådde helt jävla underbart. jag trodde aldrig att man kunde ha sån tur som jag hade. bästa vännerna och bästa killen. jag minns hur jag började tänka ett år framåt. hade redan tänkt ut din studentpresent och hur det skulle vara. nu sitter jag här på dagen D. det var jag som skulle stå vid din sida. inte hon. inte hon...

vet inte varför jag ödslar tid på att tänka. jag önskar bara att jag kunde släppa taget helt, när jag har en helt underbar person som finns där och vill hålla min hand. så underbar.

ikväll ska klackarna gå i taket. vi skiter i att våra planer gick i stöpet, eller hur jullan? ikväll tjejer, it's all about us!

vemodigt som fan.
kalla mig patetisk, för det är precis vad jag är.

Kommentarer
Postat av: julia

jajamen, men det löste vi ju på bästa sätt och det gick ju bra ändå! :D

2010-05-29 @ 23:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0