helt random


måndag imorgon igen.
det betyder att allas våran lill-maddsen fyller 16 år! shoho, grattis till sötan. det betyder också att jag måste komma ihåg pengar till Ewa, för annars blir det väldigt komiskt om vi inte får ut overallerna pga lilla mig. vi ska också börja vårt nya liv som försäsongare även i skolan. dessutom är det bara en vecka kvar till min 18-årsdag. prisa gud!

den här helgen har varit full med blandade känslor. känslor som kommit tillbaka, känslor jag inte visste hade, känslor som alltid är där, tillfälliga känslor, dåliga känslor, bra känslor. rädsla. jag har kommit på mig själv. rädsla är ordet. rädsla är min känsla. och det gör mig ännu mer rädd än vad jag tydligen redan är. vad kommer hända? vad ska jag göra? vad var det som hände? frågor som rullar runt i mitt huvud och inte verkar vilja ta slut. jag vill spola tillbaka tiden. så jävla gärna. jag vill ändra mitt sätt, vill ändra hur jag var då, hur jag hanterade mig själv och andra. är det så att jag vill ha en andra chans? nej förmodligen inte. vill väl bara visa mitt riktiga jag. nu är det bara väldigt suddigt allting. förlåt, jag skriver som om jag visste själv vad jag pratade om. för det är frågan, gör jag verkligen det? vet jag egentligen vad mina tankar betyder där inuti. tror inte det tyvärr...

jag heter jessica och jag brukar bli ganska tankspridd och sentimental på kvällskvisten. wanna join?
ibland är jag en ganska retard person, men tror dock att det duger för de flesta i min närhet. annars hade de nog flytt fältet för läänge läänge sen.
kom in och ta en saft och bulle hos mig någon dag, jag är väldigt gästvänlig.
jag har just kollat på Humorgalan. de gillade att blanda humor med allvar. kanske är jag också lite sån person.
hoppas ni får en god natts sömn. ching ching!


ren jävla lycka skulle jag vilja sammanfatta denna bild med

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

hahahahah ååh kommer du ihåg vad vi skrev på det där pappret? Hahaha blandrasen!! hahahaha jag dör!

2010-05-03 @ 07:12:54
Postat av: maddelito

TACK SÖTA DU!! =)

Men jag tycker du är grym som du är nu, inte ska du behöva ändra på någonting! Vi alla gillar dig som du är nu, dom som inte kan ju bara dra!!! <33

2010-05-03 @ 07:26:58
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0