leeedig!


jag är trött. i stort sätt i varenda kroppsdel. det är ju dock INTE okej att vara så slut efter en måndagsträning, när hela veckan av träning är kvar. den här veckan är lite annorlunda. träning ikväll som vanligt, men inatt drar vi till Göteborg! Skol-SM ska spelas, och vi är där onsdag-torsdag. ska bli jävligt roligt!


gissa vilken låt som precis kom upp i högtalarna?
"stamp on the ground"!!! hur fan gör vi tjejer?!
taggad!

__________________________________________________________

gårdagen var rätt puppig, som john & jennie hade sagt. bortsett från mitt och bästa jullans muppiga utbrott då julia tillochmed skrattade så hon grät. jag gillar't! för övrigt hatar jag all jävla kollektivtrafik.

nuförtiden ska vi dessutom ha fys med herrlaget... great. nej men det kan bli kul, lite läskigt kanske. hihi
nu ska jag tydligen åka till skolan och käka lunch med min käraste denise löfgren!

see yaa


Kommentarer
Postat av: madeleine

Jessica! den ska vi lääätt köra som uppvärmning!! :D

2010-05-04 @ 21:19:31
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0