lite kvalitetstid med julia nielsen <3


en vecka i eskilstuna.




jag är så trött, utmattad och slutkörd. därför tänker jag bara säga några få ord om vår vecka: julia, körning, MAT, prat, skratt, rondeller, cyklister, "döda vinkeln", creepy körskolelärare, halkkörning, myspys, disk, 120 på en 70-väg, varmt som satan, bortspringning i stan, ICA, thai-mat, kattunge, dusch med tanter, sömn i en skrubb (bästa rummet) + teori, teori och åter teori.

tiden går fort när man har roligt som man brukar säga. för roligt har vi haft. skrattat och skojat, hjäspat och tröttnat. mysigt har vi haft också. i vår lilla skrubb. vilket jag inte förstår hur det kunde vara sämsta rummet, det var HELT KLART BÄST! och det kommer bli lite tomt utan dig inatt, men jag får lov att klara mig. nu bruden, nu har vägen till körkortet börjat!

Kommentarer
Postat av: julia

ja men tack för dom fina bilderna jessica! :D haha men jag kan inget annat än att le till en bra vecka :D deeeeee va mycket kul!!

2010-05-23 @ 09:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0