skol-Sm göteborg 2010


ska jag berätta om vår göteborsss´resa? nej jag tänker inte gå in så mycket på detalj. ni som var där vet hur det var och ni vet hur roligt vi hade. men jag kan ju säga nattbuss ("nä men är det dags för lunch nu eller? *kollar på klockan* är den bara SJU på morgonen?!"), massvis med handboll, schnygga overaller, muuuusiiiik, dans, sång, svett, , trötthet, träningsvärk, "stamp on the ground", roligt jävla umgänge, gamla minnen, nya minnen, segerdans, publik, jävla massa skratt, mysigt, lagstämning, bilder, videor, "en bro", vår busschaufför johan och för vissa slutade det även på en studentskiva i stora Stockholm.

jag har nog inte skrattat så mycket på så kort tid på länge. nästa år hoppas jag på att det blir minst lika roligt. dock är inte 91orna med längre, och det kommer förmodligen kännas lite konstigt och vemodigt dessutom. men what to do? det var kul så länge det varade iaf.



idag var det nationella som inte gick så bra tror jag. men det läskiga är att jag inte verkar bry mig så mycket.. usch, det är inte bra jessica. inte bra. för övrigt fyller jag år på måndag, om tre dagar bestämt!

Kommentarer
Postat av: maddelito

Det var en jävligt bra beskrivning!

Shit vad roligt vi har haft! =) haha

Det kommer vara skit roligt nästa år också!!

Nu fyller du snart år också!! :D

2010-05-07 @ 16:59:52
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Treeee dagaaaarrr kvaaaaaar. TAGGA!

2010-05-07 @ 18:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0