sweeeet eighteeeeeen


tack för idag!
så jävla härlig dag. proppat med underbar släkt och vänner i mitt hus, supergod mat och delicious efterrätt (som jag tyvärr knappt fick i mig). det bästa var förstås sällskapet! så himla kul och mysigt, och jag kunde inte sluta le. tog en tripp genom märsta och till vikingahallen med nyblivna föraren Malin. Så himla roligt hade vi och jag kan knappt bärga mig tills jag själv får sitta där bakom ratten.

på träningen mådde jag verkligen inte bra, och jag totaldog efteråt. men det var så värt att gå dit! och jag är så glad för det känns så bra, och jag tror att det kommer bli riktigt roligt att spela den här säsongen. vi får hoppas på det bästa!

en underbar dag har det som sagt varit. och mycket fina presenter har jag fått igen, iiih tack för allt!

denna grymma klänning fick jag av mina bästa elit-vänner! TACK BRUDAR OCH GRABBAR!
.. jag fick dessutom nåt liiiite mer censurerat, så det tänker jag inte posa i här på bloggen haha.
men jag gillar't!

 

så.. nu ser jag min födelsedag som officiellt över. självklart fyllde jag år i måndags, men hela veckan har känt som en enda födelsedag och den slutade helt klockrent med underbart sällskap. självklart saknade jag vissa, men ni vet vilka ni är och det är huvudsaken hihi. nu tänker jag gå och lägga mig i min nya 1.20-säng (ja, vi mätte faktiskt idag så den ska vara 1.20!) och inte vara ledsen alls över att min 18-årsvecka är över, utan looka fram för kommande äventyr... eskilstuna - here we come!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

åååh klänningen passade ju skitbra! :D och tack för en gryyyym dag! puss min lilla 18åring! <3

2010-05-13 @ 22:08:46
Postat av: maddelito

åååh den där klänningen är så jävla fiin!

Fast måste erkänna att den ser mycket bättre ut på dej än på datan! :D haha <3

2010-05-14 @ 17:06:17
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0