fredagsmys




jag skulle kunna sammanfatta gårdagen med dessa bilder. helt galet med andra ord.

min kväll har annars varit fin
bortsett från att min syster och pappa är på akuten så är kvällen helbra. jag och mamsen åt en riktigt god middag efter att ha frusit ute i det kalla. 15 minus visade termometern ... burr, nu börjar kylan verkligen komma. vinterskor och vinterjacka kanske bör införskaffas. anyway, ligger just nu i soffan med duntäcke och en varm katt ovanpå. efterätt med gudomligt apelsinris står på bordet, och har en mysmamma bredvid mig i soffan. idol visas på teven, och det är allmänt bra här hemma.

en helbra uppladdning inför en bortamatch, då jag ska släppa alla spöken jag har i mitt huvud.
imorgon KÖR vi !

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Fyyyfan va ni är fuuuula! :D

2010-11-26 @ 21:31:14
Postat av: madds

Ja Jessica! imorgon köttar du!

Tro på dig själv nu vännen! du är bäst!

2010-11-26 @ 23:13:07
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0