trött men taggad chey


jag måste vara världens bästa syster. eller ja, det var ju inget nytt direkt hihi.
men jag var iaf snäll att ur min otroligt sköna plats i soffan, pallrade mig ut i skogen och hämtade bror min. skjutsade honom och hans muppkompisar (shyst pettan, du kunde inte sagt att jag skulle skjutsa lite grapppar, då hade jag kanske hunnit slängt på mig nåt annat än typ pyjamas haha!) anyway, jag missade iaf lite tv-program på teve. men what the heck, jag dör inte av det. för övrigt blev jag jävligt taggish med hög musik i bilen. bilen ja ... att jag ens tycker att det är roligt att sätta sig i den där bilen efter att ha kört 48 mil idag, och nästan 100 mil tur och retur. men inte klagar jag inte! well, you gotta love it aight?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0