fredag



har ni fått den magkänslan någon gång att ingenting går som det ska?
well, precis den känslan har jag nuförtiden. och det handlar inte om det mest tippade. skolan.
det lilla jag försöker plugga går inte! och jag har aldrig känt mig så osäker på hur resultaten ska bli faktiskt. kanske ska man inte satsa så högt? det är iallafall försent för det nu.

om några minuter ska jag ta mig till mona för lite massage. kan kanske vara bra, för helgen kommer bestå av två A-lagsmatcher som inte är att leka med. lördagskvällen kommer dessutom spenderas i rosers nya hall för att heja fram vår miranda och elin. de är på landslagsuppdrag och jag är säker på att det kommer bli massor av ståhej på hemmaplan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0