lista


kände att det var dags igen ;




- jag har fått ett kusinbarn. är inte yngst på gården längre, utan har lämnat över titeln till lilltjejen tilde.
- resor med vännerna. inget går upp mot lite kvalitetstid med de bästa och skönaste.
- one tree hill. sjukt värd serie. har lånat (snott) fruttes boxar och de går varma i min DVD.
- god mat. jag äter typ ... så fort jag får chansen. idag insåg jag att om jag slutar träna kommer jag gå upp rejält i vikt haha.
- syrran. ber jag henne om hjälp går hon in för det med 110 procent. blir mer engagerad i mina skolarbete än vad jag själv är.
- lov. även om de kan gå alldeles för fort så är de gult värda. man behöver vila upp sig ibland.
- handbollen. a.k.a mitt liv. även om man ibland undrar vad man gör där nere på planen, att ingenting går som man tänkt sig är jag jävligt glad att jag har den sporten. alla timmar nere i hallen och alla underbara vänner man fått - DET är priceless!
- hat. nej, jag hissar det egentligen inte. men det kan vara lättare  ibland att tro att man hatar en människa.
- soliga höstdagar. massor av D-vitamin så det skriker om det!
- minnen. trots att man vill ha tillbaka vissa grejer, så kan jag le åt vissa saker jag minns.





- jag har inte träffat mitt kusinbarn än. har inte träffat lillan än och jag blir fucking GALEN!!
- skolarbete. det här med att plugga, hur svårt kan det vara?
- MITT HÅR. VARFÖR KLIPPTE JAG MIG?! jag är så bitter över att mitt hår är avklippt (FÖR ATT INTE GLÖMMA HELT JÄVLA OJÄMT) ska inte klippa mig igen förrän studenten ..
- att jag aldrig får arsle ur vagnen. det finns mycket jag skulle behöva göra. högt på listan; fixa bilradion.
- känslor. nej, bort med dom. de dåliga är bara jobbiga, och de bra är förvirrande.
- vikthets. säger inte mer än så.
- gammal skada. mer än så. gammal skada som slås upp igen för att jag är så förjävla envis.
- humör. eller rättare sagt mitt humör när jag blir arg.
- minnen. bortsett från de glada minnena, så kan jag oftare få ont i magen av allt jag saknar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0