ciaobella


så var det onsdag. tre dagar kvar till lov. en vecka kvar till lugnet.

jag offrade lite av min natt/sovmorgon för att jag var på extra myshumör igårkväll och lät min kissekatter få sova kvar i min säng. förutom att de snodde hela täcket från mig och snarkade en aning så var det supermysigt. dock sover jag ganska dåligt när de ligger i sängen eftersom de tror att de är nästan lika stor som mig och behöver i stort sätt lika stor plats. men jag kände mig som sagt extra mysig och snäll igår så jag behövde lite sovsällskap.



idag var det en skön ostressande morgon, (tills dess att jag skulle åka, då rann tiden iväg). jag och denise började dagen med en klockren redovisning på IGU;n. ett tag där så vet jag inte riktigt vad vi pratade om, men skönt att ha det gjort iallafall! Resten av dagen bestod av skissning av ett ansikte på bilden och lyssning av våra killar som spelade på musiken. anton och sjöberg var grymt jävla modiga som sjöng för oss, bra gjort boys! innan jag åkte och begav mig till massagen hängde jag lite i ljusgården med härliga vänner som får mig att må bra.

nu sitter jag här hemma, fryser en smula och har precis käkat gooooood middag. det jag borde göra är att sätta mig framför samhällsböckerna och plugga jävel, men jag känner mig själv allt för väl .. ska iallafall göra ett försök!
dock ska jag njuta av den här lediga kvällen så mycket som möjligt, innan det är dags för torsdagmorgon vilket betyder spinning och cirkelfys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0