fin jävla höstdag






skön jävla lördag. är det okej att man längtar efter en lugn lördagkväll i soffan? har veckan varit tung då eller? ja det får jag väl lov att säga att den har varit. men nu är det äntligen helg och åh vad jag njuter. idag hade jag bestämt att jag bara skulle ta det lugnt och kurera mig. och det tycker jag ändå att jag gjort. det blev lite skön sovmorgon efter en mycket trevlig kväll med fina tjejer igår. men idag har jag iaf varit ute i det fina höstvädret, med bästa mamma och pappa. det blev lövkrattning, men kameran var också med som ni ser här ovanför. det kan vara väldigt skönt att bara umgås lite här hemma med mamma och pappa, ta på sig varma kläder och gå ut och njuta i det fina vädret. jag kanske är en kaxig tjej på utsidan, men när det kommer till kritan älskar jag att vara hemma, älskar att känna mig som en liten flicka. vilket jag gör i dessa sammanhang hihi.

nu ligger jag iaf i soffan och njuter av stillheten. dansfeber står på, och jag skrattar ikapp med mor min. hon har tillochmed funderat på att bli fadder ikväll, så vi får se vad som händer när kvällen är slut. hon lät ganska bestämd. det tycker jag är bra, allt för många barn behöver vår hjälp. så att bidra med 100 kr i månaden låter väldigt lite för oss, men tänk vad mycket det gör för ett litet barn i tex tanzania.
bli fadder, tänk vilken god gärning!

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

smyyyygreklam :D and I like it!

2010-10-16 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0