hemmakväll


atjooo !
... jävlar vad jag nyser just nu. jag är verkligen inte van att vara sjuk! skulle bli en biokväll med bells ikväll eller en mysmiddag med denise, men jag känner mig inte alls hundra så det får bli en hemmakväll med mig själv. jag ska köpa en köttbit, och lite chips, så ska jag laga mig en liten middag och sen sätta mig i soffan. innan dess ska jag ha hunnit skjutsa mor och far på fest och kanske tagit en sväng förbi vikingahallen för att kolla på SIFen en sväng.

imorgon är det match. och jag SKA spela! dock känns det som att jag bara har ätit och inte rört mig alls på några dagar nu, men jag kommer väl in i det så snart veckan börjar igen.


igår tog jag mig en sväng in på bilddagboken.se, som jag inte har besökt på 150 år typ.
jisses vilken nostalgikänsla jag fick. tänk hur jag var då! jag klädde mig oftast som en rocker och jag var emo typ. med det menade jag att jag verkligen VAR emo. herregud, va tragiskt fast ändå roligt att se hur allt var då.
fast skrattretande är det ju ändå, och man önskar ju att man ibland kunde spola tillbaka tiden och bete sig lite annorlunda haha! meeen jag gillar't .


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Haha bilddagboken is the shit! :D

2010-10-24 @ 16:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0