. . inget att säga


nu är jag här igen. har ni saknat mig? jag är en busy woman ska ni veta. så what is up? what's cooking in the kitchen? vad har jag been up to? det blev lite biomys i fredags med min syster. vi såg lyckan, kärleken och meningen med livet med julia roberts. det var fin. den var bra. den var lite lång. men kvällen blev väldigt trevlig med min kära syster.

på lördagen var det dags för match i Torshälla. en rolig resa dit, en mycket jämn match - vinst med 1 boll och sen en rolig resa hem. när vi väl var hemma var det dags för lite lagfest hos frasse. huuuur kuuul soom heelst hade vi. dock lyckades jag (eller kanske inte lyckades) och hamnade hemma istället för på KC. fråga mig inte hur, men tack främst till bella och frasse som trots allt det dyngraka lyckades med att finnas där för mig. men som sagt, hur mycket jag än hade velat komma till KC och dansat av mig så hade vi väldigt roligt i frasses lilla lägenhet.



söndagen blev trevlig den med. den skulle ha behövt bestå av plugg men jag umgick med bella och frasse istället. lite finare, lite bättre. det blev mys, handbollstittande, korv & godis och lite senare en tripp till kista. hur stressad jag än var över plugget så var det skönt med lite socialt umgänge. det är mer än vad jag kan säga om idag. shiet, jag skulle ha stannat hemma i min säng istället. jisses vilken bad day. förlåt till alla inblandade, men shit happens. fast nu vet jag dock inte vad det var. i need help.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0