it's a hole in the wall


what is up you freakin' bumbibears! (direkt översatt fån bumbibjörnar)

this is my life by edward maya is ON, and jag ska snart bege mig till träningen! idag är det haaandbollsträning länge och sen fys efter det (inomhus blidde det, thank you gooood; aka Anders). jag ska tagga jävel idag, trots min enormous träningsvärk jag har i benen. (stavar det med e eller ä btw?)

anyway .. min middag jag gjorde till mig själv idag var ju ENASTÅENDE! tänk va påhittig jag är ibland. vill ni höra vad det var? tss, det får ni äändå; zzycklingfilé, ungsstekt zzucchini med lite solrosfrön, avokado, paprika, salladsärtor och cremé fraiche. duuude, jag har det i mig alltså! dessutom hade jag lagt upp det jättefint och skulle dela med mig med ett kort till er, men jag glömde bort det för en sekund och när jag började skära i maten var det inget fint längre. buhu :( därför får ni nöja er med bara tanken hihi!

idag har jag gått i skolan ... tjaa, som alla andra dagar med andra ord. intresseklubben antecknar lixom. men kajsabajsa var snäll och lät oss sluta tidigare iaf. TACK! det resulterade till att jag åtminstone gjorde klart samhällsläxan, shoho! sen att det blev lite that's 70s show på teven istället för IGU-arbetet behöver vi ju inte tala högt om.



this is me today,
tomorrow it's freaky friday!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det var ju this is my life jag nynnade på matten hela tiden förra veckan!!!! Har den typ hela tiden i huvudet!

2010-10-14 @ 18:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0