rastlös onsdag


tredje inlägget för dagen. kan man ha tråkigare?

"finns det nån som kan, som en riktig man
dricka öööl och åka hoj?"

svaret är ja! idag har jag nämligen bytt däck på min gula kärra. jag var lite av en kung på det, och så har jag lärt mig något nytt. nu kan snön komma för jag är redo!



jag blev dessutom lite piggare av att komma ut i friska luften. annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. jag bakade en kladdkaka (kände att när man är sjuk så får man bryta lite på reglerna..). tänkte mig att jag skulle bjuda mormor och arne på lite fika, men de var borta i flera timmar så resultatet blev att jag satt i soffan och goffade kladdkaka själv. gudomligt god men jag tog nog en bit för mycket ..
annars slocknade jag i soffan, och har bara tagit det lugnt. febern steg under dagen så det var lika bra att jag var hemma. men imorgon är jag nog tillbaka, inte innanför gula linjerna men i skolan kommer ni nog se mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0