Dr. House

en härlig smakupplevelse. boomchikaboom. smile if there's anything you want. lyxig foundation med enastående resultat. en viktlös känsla på din hy. prova en av våra nya ungsrätter för hela famijen. klart! en rörelse som täcker varje tand en och en. power to the people. stämningen är god när martin och björn lyckats med bygget. tisdag klockan åtta. tack för att ni är här med mig. så mycket bättre för o-o-oss.

ja, vad var det där då tänkte ni kanske nu. tja, jag har lite träkigt här hemma och lyssnade på lite reklam under house-pausen. house är förjävla skön för övrigt. lite dryg, men det är ju bara normalt om man är människa. för övrigt har jag precis ätit rostade mackor med skinka. shit va gott det var! höjdpunkten på dan typ haha. nu skulle det sitta fint med oboy, men så kul ska vi tyvärr inte ha det.



men idag hade vi bild, och vi fick rita. jag har verkligen glömt bort hur roligt det är! iaf när det går bra. funderar på att plocka fram det igen. så att jag får jobba med min högra hjärnhalva litegrann. annars skulle dagen ha börjat med ett föredrag av mig och denise, men tack vare en kabel så blev det inget. vi var ju råtaggade och hade sopat banan med alla!!! (okej, kanske inte det sista.) men jag menar, det är myran & the doosh - kan det bli annat än suveränt?

en annan heeeelt onödig informationsrad är att jag vill till lofsdalen. varför? jadu, jag vet egentligen inte. varför vilja åka till en liten by i norrland? jo, för lugnet, naturen, mysigheten. jag skulle behöva komma bort från detta. bort från märsta, arlandagymnasiet och vikingahallen. lofsdalen är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0