17 september


idag är det fredag vilket betyder C H O K L A D. bara därför var jag tvungen att stanna på Coop när jag åkte hem för att köpa Kinderägg (hihi). Så nu sitter jag i soffan och gottar mig framför Christine på teven. underbart.

den här veckan har gått fort. men den har varit den jobbigaste rent mentalt på länge. att se dig varje dag. att möta din ögonkontakt varje dag men känna att inget är som det brukar. men den här helgen ska jag enbart fokusera på handbollen i form av JSM. och nästa vecka är en ny vecka och då känner jag på mig att det kommer bli bättre.

för övrigt har vi jobbat väldigt bra idag i skolan måste jag säga. en riktigt bra träning imorse måste jag säga, till skillnad från hur det har varit de senaste gångerna. det kändes faktiskt bra och det var roligt på köpet! sen hade vi historieförhör + att jag och fina fyran jobbade jättebra på lektionen. riktigt teamwork! på samhällen var vi alla väldigt nervösa och var beredda på att göra bort oss på en debatt, men istället blev det att man fick blotta sig själv och berätta om sitt parti för hela klassen. det gick bra idag. det gick faktiskt bra. det kändes som att jag verkligen inte brydde mig om att jag pratade inför alla. jag känner mig trygg med SPElit08a nuförtiden. iaf med de flesta, och det känns riktigt bra måste jag säga! bara ett år kvar med er nu, det känns sorgligt..


Kommentarer
Postat av: Madde

Yeeeey, love fina fyran!!! Riktigt bra jobb idag som sat:D

2010-09-17 @ 16:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0