andra inlägget för kvällen


den här dagen har det pratats mycket om myror. inte vilka myror som helst. mina myror. eller ska kanske säga om vilken myra jag bör tatuera in. jag kan verkligen inte bestämma mig, och mina vänner tycker alldeles för olika.

 

det här är de två jag väljer mellan för tillfället. kanske är den nedanför kanske lite mer symbolisk för mig men gillar ändå den övre på nåt sätt tihi. ska spåna vidare och se om det finns någon ännu bättre. annars kanske man ska be dom rita en helt ny åt mig? kan ju förstås vara lite mer speciellt.

men namnet håller iallafall fortfarande i sig. and i like it.
yours truly
Myran


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

oj vilket svårt val!! båda är riktigt najs ju! :D

2010-09-09 @ 23:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0