.


jag är tyvärr ingen idol-nörd. men idag klistrade jag faktiskt fast mig i soffan och tittade på ett avsnitt. jag hör från håll och kanter att alla har en egen liten idol i idol. då måste jag säga att jag gillar en brud starkt. den där coola tjejen. jag kommer inte ihåg vad hon hette. pinsamt. hon hade tatuering på armen, rödhårig och sjöng grymt bra. henne gillar jag. så hör ni det, henne gillar jag faktiskt. goo girl!

igår var det match i eskilstuna. vi hade kul, jag hade kul men vi förlorade med två bollar. vi spelade ändå väldigt bra och jag är lite form av stolt över my girls faktiskt. en rolig bilresa påvägen ner och en mysig bilresa med myssnack med bästa frida längst bak i bilen. då spelade det faktiskt ingen roll alls att vi kom hem så otroligt sent.



idag var det en cp-dag i skolan och sen hade jag lite kvalitetstid med anton under eftermiddagen. vi fick lite mer klart förr oss gällande studentlokaler samt kom vi ner på jorden lite. iaf jag. dessutom hade vi väldigt roligt och var med om de galnaste upptåg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0